Zapraszamy na warsztaty organizowane przez agencję Mimo VR w partnerstwie z Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW!
Termin: 14 grudnia (środa), 10.30-15.30, sala 1.08, I piętro
Technologia VR i video 360 daje nowe możliwości narracji budowanej przez odczucie obecności i doświadczania historii jako np. bohater opowieści. Tacy nadawcy jak BBC czy New York Times korzystają już z tej technologii do tworzenia nowej jakości kontentu, który w niespotykany dotąd sposób angażuje odbiorców. Zastosowanie VR jest nowym wyzwaniem dla twórców kontentu, developerów, programistów, którzy codziennie testują kolejne pomysły związane z zastosowaniem tej technologii.
W trakcie warsztatu opowiemy o tym, jak przygotować założenia do projektu VR i v360 oraz jak wygląda produkcja tych formatów w praktyce.
Agenda warsztatów
10.30-12.30 Jak przygotować brief na format VR ?
Podstawowe wymagania techniczne
Platformy dystrybucji – ograniczenia i zalety
Miejsce VR w media-mixie Twojej marki
Współpraca z innymi kanałami komunikacji
Prowadząca: Barbara Berkan, Mimo VR
12.30-13.30 PRZERWA
13.30-15.30 CinematicVR – jak wygląda produkcja VR i v360? – analiza przypadku
Jak przygotować scenariusz i plan zdjęciowy?
Co robimy na planie? – czyli jak wygląda produkcja
Post-produkcja i dystrybucja
Prowadzący: Marcin Łunkiewicz, Mimo VR
Informacje o prowadzących
Barbara Berkan – Partner i współzałożyciel Mimo VR, pierwszej agencji na rynku polskim wyspecjalizowanej w tworzeniu kontentu i wdrażaniu technologii VR i video 360. Od ponad 20 lat związana z branżą reklamową jako osoba odpowiedzialna za zarządzanie i budowanie relacji z klientami. Swoje doświadczenie zdobywała w międzynarodowych sieciach agencyjnych, pracując dla klientów lokalnych i globalnych koncernów, w GG Network, gdzie współtworzyła dział marketingu. Szkoli adeptów reklamy w ramach kursów “Szkoła Mistrzów Reklamy”, w zakresie obsługi klienta i strategii New Business.
Marcin Łunkiewicz – Założyciel studia filmowego Zielony Pomidor oraz partner i współzałożyciel Mimo VR. Rozpoczął działalność w 2008 roku. Od tamtej pory jego filmy i reklamy zdobyły ponad dwadzieścia nagród na festiwalach w Polsce i na świecie. Rocznie realizuje ponad 200 projektów, od drobnych adaptacji reklamowych, czy nagrań dźwiękowych, przez produkcje krótkich filmów i animacji, do skomplikowanych technologicznie projektów VR i video 360.