Site Loader
KONTAKT
STRONA ARCHIWALNA - Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW

Szybki start dla przedsiębiorczych – kurs preinkubacji dla naukowców organizowany przez Inkubator Innowacyjności PW

Celem Projektu jest opracowanie i wdrożenie na Politechnice Warszawskiej kursu preinkubacji pozwalającego na wstępną walidację pomysłów i projektów biznesowych, co pozwoli uczestnikom – naukowcom na podjęcie decyzji dot. rozwijania innowacyjnych produktów, poprzez założenie firmy typu start-up lub wdrożenie ich w przedsiębiorstwach.

Najbliższa edycja już w lipcu. Formularz rejestracyjny zostanie opublikowany w czerwcu:
https://www.facebook.com/events/401991383716588/

Udział w programie jest bezpłatny.
*Partnerem programu  „Szybki start dla przedsiębiorczych” jest ReaktorX.

Kiedy?

Lipiec i sierpień (8 spotkań + Expert Day); godz. 14.00-20.00

Zaświadczenia dla tych, którzy ukończą cały program. W trakcie każdego spotkania serwis kawowy oraz lunch.

Gdzie?

Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej
ul. Rektorska 4 Warszawa

Dla kogo?

  • naukowcy
  • posiadający pomysł na produkt lub usługę
  • zobowiązanie do pracy poza spotkaniami
  • zobowiązanie do zachowania w tajemnicy szczegółów rozwijanych w programie projektów

Zgłoszenia:

  • zespoły naukowców (2-5  osób)

Co zyskują uczestnicy?

  • udział w warsztatach (8 spotkań po 6h)
  • kontakt z mentorami Inkubatora Innowacyjności Politechniki Warszawskiej
  • dostęp do powierzchni ININ PW w trakcie trwania edycji, a także po, w celu kontynuacji pracy nad projektem (ProjectRoom Inkubatora Innowacyjności PW)
  • w przypadku pozytywnej weryfikacji projektu biznesowego, możliwość kontynuacji prac po założeniu działalności gospodarczej – w ramach Inkubacji – Inkubatora innowacyjności PW
  • pierwszeństwo udziału w wydarzeniach organizowanych przez CZIiTT PW
  • networking
  • DemoDay – prezentacja projektu przed szeroką publicznością

Program warsztatów:

Tydzień 1 i 2 Definicja problemu, możliwego rozwiązania i zestaw ogólnych informacji dot. prowadzenia firmy; Business Model Canvas.

Tydzień 3 Podstawy księgowości.

Tydzień 4 Customer Development; zaprojektowanie eksperymentu (wywiady, ankiety) dla pomysłu na produkt lub usługę; rozmowy z potencjalnymi klientami/użytkownikami.

Tydzień 5 Czym jest marka własna i jak ją zbudować?; zespół (budowa, rozwój, komunikacja).

Tydzień 6 Analiza wniosków z wywiadów/ankiet; ponowne uzupełnienie Business Model Canvas; finansowanie.

Tydzień 7 Marketing i sprzedaż; stworzenie prototypu (makieta, landing page itp.).

Tydzień 8 Pitching+ Expert Day i DemoDay

Post Author: Mac Ivan