Potrzeby zespołów naukowych oraz jednostek uczelni w obszarach badań i analiz realizowane są przez interdyscyplinarny zespół badaczy posiadający duże doświadczenie w badaniach naukowych i komercyjnych.

Wiedza i kompetencje z zakresu socjologii, ekonomii, psychologii, informatyki, polityki społecznej i nauk o kulturze pozwalają zespołowi badawczem CZIiTT realizować szereg badań w zakresie:

  • Wsparcie przedsiębiorczości akademickiej
    • diagnoza sposobów rozumienia cech i kompetencji w obszarze przedsiębiorczości,
    • zapotrzebowanie na usługi i produkty wraz z definiowaniem grup odbiorców,
    • badania rynku i konkurencji
    • badania oraz testowanie produktów i usług.
  • Transfer technologii i innowacji
    • poszukiwanie istniejących problemów społecznych i rozwiązań technologicznych,
    • badania potrzeb i oczekiwań nauki i biznesu,
    • analiza procesu tworzenia innowacji,
    • kreatywne rozwiązywanie problemów (Design Thinking),
    • rozwój nowych produktów i usług (Service Design).
  • Procesy współpracy nauki z biznesem
    • Business Intelligence,
    • Customer Experience (UX),
    • badania rynkowe.
  • Procesy kreatywne i innowacje nietechnologiczne
    • badań społeczne i ekonomiczne z wykorzystaniem warsztatów i gier kreatywnych oraz procesu Design Thinking.
  • Obserwacja rynku pracy
  • Zarządzania jakością w szkolnictwie wyższym
    • jakość kształcenia w opinii otoczenia społeczno-gospodarczego uczelni,
    • konsultacje koncepcji i programów kształcenia
    • potrzeby pracodawców zatrudniających absolwentów uczelni.
  • Badania foresight, konsultacje społeczne, ewaluacja i monitoring.

Szczegółowych informacji udziela
Dział Badań i Analiz
dba.cziitt@pw.edu.pl

dr Katarzyna Modrzejewska
Kierownik Działu Badań i Analiz
tel. +48 22 234 5978
katarzyna.modrzejewska@pw.edu.pl

Dariusz Parzych
Zastępca Kierownika Działu Badań i Analiz
tel. +48 22 234 1563
dariusz.parzych@pw.edu.pl

Raporty i publikacje