Potrzeby zespołów naukowych oraz jednostek uczelni w obszarach badań i analiz realizowane są przez interdyscyplinarny zespół badaczy posiadający duże doświadczenie w badaniach naukowych i komercyjnych.
Wiedza i kompetencje z zakresu socjologii, ekonomii, psychologii, informatyki, polityki społecznej i nauk o kulturze pozwalają zespołowi badawczem CZIiTT realizować szereg badań w zakresie:
- Wsparcie przedsiębiorczości akademickiej
- diagnoza sposobów rozumienia cech i kompetencji w obszarze przedsiębiorczości,
- zapotrzebowanie na usługi i produkty wraz z definiowaniem grup odbiorców,
- badania rynku i konkurencji
- badania oraz testowanie produktów i usług.
- Transfer technologii i innowacji
- poszukiwanie istniejących problemów społecznych i rozwiązań technologicznych,
- badania potrzeb i oczekiwań nauki i biznesu,
- analiza procesu tworzenia innowacji,
- kreatywne rozwiązywanie problemów (Design Thinking),
- rozwój nowych produktów i usług (Service Design).
- Procesy współpracy nauki z biznesem
- Business Intelligence,
- Customer Experience (UX),
- badania rynkowe.
- Procesy kreatywne i innowacje nietechnologiczne
- badań społeczne i ekonomiczne z wykorzystaniem warsztatów i gier kreatywnych oraz procesu Design Thinking.
- Obserwacja rynku pracy
- Zarządzania jakością w szkolnictwie wyższym
- jakość kształcenia w opinii otoczenia społeczno-gospodarczego uczelni,
- konsultacje koncepcji i programów kształcenia
- potrzeby pracodawców zatrudniających absolwentów uczelni.
- Badania foresight, konsultacje społeczne, ewaluacja i monitoring.
Szczegółowych informacji udziela
Dział Badań i Analiz
dba.cziitt@pw.edu.pl
dr Katarzyna Modrzejewska
Kierownik Działu Badań i Analiz
tel. +48 22 234 5978
katarzyna.modrzejewska@pw.edu.pl
Dariusz Parzych
Zastępca Kierownika Działu Badań i Analiz
tel. +48 22 234 1563
dariusz.parzych@pw.edu.pl