

Co zrobić, aby zarezerwować przestrzeń na potrzeby koła naukowego lub organizacji studenckiej?
- Wypełnij formularz udostępnienia sali organizacji wpisanej do Rejestru uczelnianych organizacji studenckich i doktoranckich Politechniki Warszawskiej
- Prześlij wypełniony formularz najpóźniej na 4 dni robocze przed planowaną datą rezerwacji na adres mailowy: drimn.cziitt@pw.edu.pl. W tytule maila wpisz: [DRIMn] Nazwa organizacji – rezerwacja dd.mm.rrrr.
- Otrzymaj mailowe potwierdzenie – rezerwacja jest ważna dopiero po otrzymaniu potwierdzenia dokonania rezerwacji.
- Uzyskaj akceptację materiałów graficznych i promocyjnych i zaproś społeczność akademicką na organizowane wydarzenie. Każde wydarzenie jest współorganizowane z Centrum i w związku z tym konieczne jest umieszczenie logotypu Centrum na materiałach promocyjnych (informacje odnośnie wykorzystania logotypu znajdują się tutaj).
- Odbierz klucz w sekretariacie ogólnym Centrum w godzinach rezerwacji (tzw. portiernia).
- Pozostaw po sobie porządek w udostępnionej sali.
- Poinformuj społeczność akademicką o zorganizowanym przez siebie wydarzeniu i prześlij podsumowanie spotkania na adres: drimn.cziitt@pw.edu.pl.
ZESPÓŁ KONFERENCYJNO-WYSTAWIENNICZY
Anna Basiak
Specjalista ds. Administracyjnych
tel. +48 22 234 7158
anna.basiak@pw.edu.pl
Paweł Lewandowski
Referent ds. Technicznych
tel. +48 22 234 1428
pawel.lewandowski@pw.edu.pl