Site Loader
KONTAKT
STRONA ARCHIWALNA - Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW

Prowadzenie przedmiotu na platformie e-learningowej Moodle (24.04.2017-10.06.2017)

Tworzenie multimedialnych treści dydaktycznych (08.05.2017-24.06.2017)
Program i terminarz kursów informatycznych>>

Kurs języka angielskiego w zakresie specjalistycznych kompetencji językowych:
1. grupa: wtorek 14.30-16.45 i czwartek 14.15-16.30 (w tym krótka przerwa; początek zajęć 11.04.2017)
2. grupa: poniedziałek 14.30-16.45 i środa 14.30-16.45 (w tym krótka przerwa; początek zajęć 10.04.2017)
Program kursu języka angielskiego>>


Zajęcia odbywać się będą w budynku Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii PW ul. Rektorska 4. Numery sal podane zostaną w późniejszym terminie (bezpośrednio uczestnikom).

Zgłoszenia na powyższe kursy, realizowane w semestrze letnim 2016/2017 r., odbywają się poprzez wypełnienie do 30 marca 2017 r. Formularza dostępnego pod wskazanym linkiem – https://goo.gl/forms/SmPDy45QuWb16h6S2

3-4 kwietnia 2017 r. przeprowadzony zostanie bilans kompetencji wśród zainteresowanych. Otrzymają oni, na podany w Formularzu adres e-mail, obowiązkową do wypełnienia ankietę. Wyniki bilansu stanowić będą podstawę do stworzenia list uczestników poszczególnych kursów, które zostaną przekazane do weryfikacji przez władze wydziałów. Dziekan/prodziekan zaświadczy, iż podniesienie kompetencji przez wskazanych nauczycieli akademickich we wskazanym obszarze wynika z potrzeb dydaktycznych wydziału i zostanie praktycznie wykorzystane w kształceniu studentów. Listy uczestników, zatwierdzone ostatecznie przez Kierownika Projektu, zostaną ogłoszone do 7.04.2017 r. Kursy zostaną uruchomione w przypadku zebrania minimalnej liczby uczestników, tj. 8 osób.

Semestr letni roku akademickiego 2016/2017 jest pierwszym, kiedy będą realizowane zadania w ramach Projektu. Wszystkie kursy przewidziane w Projekcie, w większej liczbie grup, będą prowadzone w roku akademickim 2017/2018. Informacje na ten temat będą systematycznie zamieszczane na stronie internetowej https://www.cziitt.pw.edu.pl/dzial-wsparcia-edukacji/kadra oraz przesyłane na wydziały biorące udział w Projekcie.


BARDZO WAŻNE!!!

Wymagania względem uczestników Projektu – nauczycieli akademickich podnoszących kompetencje:

  • Zgłoszenie się poprzez Formularz.
  • Wzięcie udziału w badaniu kompetencji „na wejściu” i „na wyjściu”.
  • Złożenie Oświadczenie uczestnika Projektu i przekazanie danych osobowych.
  • Wzięcie udziału przynajmniej w 80% zajęć w ramach wybranego kursu.
  • Przeprowadzenie zajęć ze studentami (min. 1 semestr) z wykorzystaniem nabytych kompetencji, w okresie realizacji Projektu (do lutego 2019 r.), co zostanie udokumentowane, np. w sylabusie, karcie egzaminacyjnej etc.

Szczegółowe informacje można uzyskać, kontaktując się z Działem Wsparcia Edukacji CZIiTT PW:
dwe.cziitt@pw.edu.pl; tel. 22 234 1423 lub 22 234 5993.

Post Author: Mac Ivan