To drugi z serii intensywnych warsztatów, podczas którego uczestnicy, przy wykorzystaniu Business Model Canvas, opracują modele biznesowe dla wybranych innowacyjnych przedsięwzięć. Zostaną zaprezentowane zalety metody, która sprawdza się nie tylko w przypadku start-upów, ale również w procesie generowania nowych produktów i usług przez małych i dużych przedsiębiorców. Warsztaty pozwolą uczestnikom na efektywne wykorzystanie Business Model Canvas do kreowania wartości rozwijanej przez nich technologii, czy też usługi, produktu.
Kiedy? 20 lutego 2018 r.; godz. 15.00-17.00
Gdzie? CZIiTT PW, ul Rektorska 4, Warszawa, sala 2.34
Podczas warsztatów uczestnicy:
- poznają metodę Business Model Canvas;
- dowiedzą się, jakie są możliwości jej wykorzystania we własnym biznesie;
- zbudują model biznesowy dla innowacyjnego przedsięwzięcia technologicznego.
Krzysztof Grzybowski (BTM Innovations) posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie w zakresie: zarządzanie innowacjami, analiza rynku i identyfikacja trendów technologicznych oraz zarządzanie strategiczne, zdobyte w firmach doradczych (Frost & Sullivan, Accenture, Deloitte) oraz w biznesie (Grupa Ciech). Jako szef strategii oraz badań i rozwoju opracował strategię Grupy oraz nadzorował obszar R&D.
Pracował dla takich klientów jak Saudi Aramco, Royal Dutch Shell, Reckitt Benckiser, Lonza, ABB, Total, Rusnano, Standard Chartered Bank, GM, Adamed, Enea, Tauron, Pekabex, i wielu innych.