Kiedy: 08.03.2018 r. g. 15-18
Gdzie: CZIiTT PW, Sala 4.08
Liczba uczestników max 10.
Obowiązuje rejestracja: https://goo.gl/forms/
Szkolenie skierowane jest do osób posiadających już własne firmy, które chcą nauczyć się jak w praktyce realizować efektywne działania marketingowe.
Podczas szkolenia stworzymy od podstaw plan marketingowy dla start-up’u i nauczymy się jak go zrealizować. Jaki to będzie start-up zadecydują uczestnicy. Następnie uczestnicy będą optymalizować struktury marketingowe swoich firm.
Szkolenie obejmuje w szczególności poniższe zagadnienia:
strategia implementacji marketingu w firmie.
znaczenie i metody tworzenia list kontaktowych.
metody tworzenia atrakcyjnych treści.
eskalowanie działań marketingowych.
live case study.
Warsztat poprowadzi Michał Kozłowski
Michał Kozłowski (BTM Innovations) posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu marketingiem w firmach na różnych etapach rozwoju korporacyjnego. Tworzył strategie marketingowe dla start-upów, budował brandy i oferty e-commerców, prowadził kampanie promocyjne firm z sektora fortune 500.
Specjalizuje się w tworzeniu prostych, ale nowatorskich strategii marketingowych niemożliwych do łatwego naśladowania przez konkurencję. Doradza też firmom i osobom publicznym, jak optymalnie wykorzystywać media społecznościowe, a sklepom internetowym, jak optymalizować konwersję.
Współpracował m.in. z takimi firmami jak: Disney, Hasbro, Mattel, CD Project RED, Grupa AGORA, Super Prezenty, St-Majewski czy Fundacja Marka Kamińskiego.